Seminaras „Facebook komunikacija ir reklama“

LŽS „Spaudos fotografų“ skyrius, Vilniuje, kviečia į seminarą „Facebook komunikacija ir reklama“.

Seminaras bus padalintas į dvi dalis, ir vyks 2 vakarus iš eilės – 06.30 bei 07.01. Abiem dienom nuo 18 valandos seminaras vyks Žurnalistų namuose, tad vietų salėje skaičius ribotas, todėl prašome pranešti apie dalyvavimą el.paštu: konkursaslsf@gmail.com

Negalintys atvykti – nenusiminkit. Bus daromas seminaro vaizdo įrašas, kuris bus prieinamas LŽS nariams visą liepos mėnesį.
 
Preliminari programa:

  • Facebook ir kitų socialinių tinklų situacija Lietuvoje, paskutinių tendencijų aptarimas, 
  • Facebook algoritmas 
  • Tinkamo turinio sukūrimas: autentiškumo paieškos, istorijos pasakojimas per asmenis, rekomendacijų svarba. 
  • Geriausios foto ir video turinio naudojimo praktikos, įrankiai turinio kūrimui 
  • Pagrindiniai Facebook įrankiai: Groups, Events, Live video ir kt. 
  • Turinio planavimas: kaip lengvai sugalvoti daug įrašų idėjų ir kaip tam sugaišti mažai laiko 
  • Rezultatų analizė: kaip suprasti geriausiai veikiantį turinį, iš kur pasiimti duomenis ir kaip juos interpretuoti Facebook reklamos algoritmas. 
  • Facebook business manager paskyra ir valdymas: įmonės rekvizitai, sąskaitos faktūros ir vartotojai.
  • Facebook pixel’is: kaip įsidiegti? 
  • Standartiniai įvykiai (standart events) ir specialiosios konversijos. 
  • Produktų katalogų įsidiegimas iš el. parduotuvės ir jo būdai: ranka, per Facebook pixel’į, suformuojant data feed’ą. 
  • Facebook reklamos auditorijos Facebook reklamos kampanijos ir jų tipai 
  • Rezultatų analizė

 
Trumpai apie seminaro dėstytoją:

Donatas Talutis – nenešiosi.lt vadovas ir EduMint bendraįkūrėjas, Facebook reklamos paslapčių mokantis jau ketvirtus metus. Donatas socialiniuose tinkluose yra dirbęs su Čiop Čiop, Lietuvos banku, RVL klinikomis, Piliečių ministerija, Aromama.lt, Didier Lab, Compensa Vienna insurance group, GMK klinika, Socialdemokratais ir kitais projektais. Donato vedamuose Facebook mokymuose yra dalyvavę apie 3000 dalyvių visoje Lietuvoje, o efektyviai reklamai Lietuvoje išleido virš 1 mln. eurų.

Panašūs straipsniai