“Žiniasklaidos anatomija”: Kas yra "long news" ir kam jų reikia?

Plunksnakotis_II.jpgDienraštis „New York Times” kiekvieną dieną paskelbia 125 naujus straipsnius. Įsivaizduokime kitų spaudos leidinių, televizijos, radijo, interneto informacijos srautą kasdien. Tačiau kiek iš tų straipsnių turės reikšmės ir vertės po metų? Po dešimties? Po pusės amžiaus ar daugiau?

Amerikiečių skaitmeninės reklamos bendrovės, patekusios tarp penkiasdešimties inovatyviausių pasaulio įmonių, įkūrėjas Kirkas Citronas sukūrė tinklapį, kuriame stengiasi atrasti ir pristatyti naujienas, kurios, jo nuomone, bus svarbios ir po penkiasdešimties, šimto ar daugiau metų.

Ar tokių žinių esama Lietuvoje? Ar jomis kas nors domėtųsi? Kam tai svarbu? Ar verta tokių žinių ieškoti ir jas skelbti? Apie tai – antradienį 10.05 val. „Žinių radijo” pokalbių ir ginčų laidoje „Žiniasklaidos anatomija”. Kartojimas – 19.10 val.

Laidoje dalyvauja verslininkas, bendrovės UPS Lietuva vadovas Vladas Lašas, mėnraščio „Valstybė” vyriausioji redaktorė Aušra Radzevičiūtė ir mėnraščio „Versus” vyriausiasis redaktorius Vidas Rachlevičius. Laidos redaktorius ir vedėjas Vidmantas Valiušaitis

Vladimiro Beresniovo piešinys „Plunksnakotis”

 

Panašūs straipsniai